Недогарківська громада
припинила діяльність, увійшла до складу Піщанської громади

АТ "ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО" ПОВІДОМЛЯЄ!

Дата: 26.03.2020 16:06
Кількість переглядів: 755

На період карантину АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» максимально переведе обслуговування споживачів в онлайн та дистанційний режим.

Передати покази лічильника можете:
– через сайт АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО», в меню «Передати покази»;
– за телефонами Кол-центру: (0800) 305-035 (безкоштовно), (0532) 510-910, 050-305-99-10, 097-20-20-207, 093-17-02-533 (за тарифами операторів зв’язку);
– через онлайн-сервіс «Ваша абонентська книжка»;
– через месенджер Viber за посиланням: viber://pa?chatURI=pltoblenergobot;
– через чат-бот «ПолтаваОблЕнерго» у месенджері Telegram @PltOblEnergo_bot;
– зателефонувавши за контактними службовими стаціонарними та мобільними телефонами філії;
– через скриньки для кореспонденції у філії;
– електронною поштою.

Подати звіти юридичні особи можуть такими способами:
– для споживачів, які зареєстровані на сайті АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» у веб-сервісі «Сторінка юридичного споживача», скориставшись даним сервісом. Для тих, хто не користується ним, прохання зареєструватися для подальшої можливості передачі звіту та отримання рахунку та акту;
- у випадку відсутності реєстрації юридичної особи у веб-сервісі «Сторінка юридичного споживача» Ви можете надіслати звіт шляхом заповнення форми зворотного зв’язку на офіційному сайті АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО». Для цього необхідно у вкладці «Про компанію» перейти до «Структурні підрозділи», далі «Кол-центр», де внизу сторінки знаходиться форма для заповнення. До вказаної форми необхідно прикріпити (вибрати «Додати файл») скановану та підписану копію звіту з мокрою печаткою. Після опрацювання даного звіту на Вашу електронну адресу буде надіслано рахунок та акти;
– передати звіт через скриньку для кореспонденції за адресою філії (адреси зазначені на сайті АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»);
– споживачам, об'єкти яких обладнані АСКОЕ, рахунок та акт будуть надіслані електронною поштою;
– надіслати звіт на електронну адресу або факсом у відповідну філію (група формування корисного відпуску або група обслуговування споживачів зазначені на сайті АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»);
– за допомогою поштового зв’язку на адресу філії (адреси зазначені на сайті АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»)

Надіслати листи, звернення, скарги юридичні особи можуть:
– електронною поштою або факсом у відповідну філію;
– через скриньку для кореспонденції за адресою філії;
– за допомогою поштового зв’язку за адресою філії.

Отримати додаткову інформацію за телефонами Кол-центру:
0800-305-035 (безкоштовно на території України);
(0532) 510-910 (згідно з діючими тарифами міського та міжміського зв’язку);
097-20-20-207 (безкоштовно в мережі Київстар);
093-17-02-533 (безкоштовно в мережі Lifecell);
050-305-99-10 (безкоштовно в мережі Vodafone).

Про результати обробки документів ми повідомимо електронною поштою і відправимо скан-копії документів. Після карантину документи в паперовому вигляді можна буде отримати у філії.

Якщо ви не надали звіт за період, ми забезпечимо розрахунок по середньому споживанню згідно з механізмом, затвердженим Кодексом комерційного обліку.
Нарахування ви зможете перевірити у особових кабінетах.Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь